امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازخواني پرونده مدعيان مهدويت
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

بازخواني پرونده مدعيان مهدويت

در سال‌هاي اخير، رواج پديده اوهام و خرافه، رونق بازار عرفان‌هاي مجازي و معنويت‌هاي فانتزي، گسترش طريقت‌هاي منهاي شريعت، رشد شبه عرفان‌هاي ژله‌اي با انواع طعم‌ها‌ي شهوت، شهرت و ثروت و گرمي بازار مكاره مدعيان دروغين، به ويژه متمهدين، رشد فزاينده و البته نگران ...



ادامه مطلب
جولان زرتشتي ها به مدد افکار زرتشتي
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

جولان زرتشتي ها به مدد افکار زرتشتي

خطر گرايش به اين دين در بين جوانان و به خصوص دانش آموزان به واسطه تبليغات رسانه هاي برون مرزي مبني بر اينکه زرتشت مقدس آيين اجداد ما بوده و اسلام بر ما تحميل شده است، که اين خيزش فکري در جهت فرار از مسئوليت ها و تکاليف ديني است که دين مقدس اسلام به ما ارزاني داشته و چنانچه ...



ادامه مطلب
نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ

بسم الله الرحمن الرحیم

(مسیح ترسیم شده توسط غربی ها، بلوتوث، و بز بافومت . هرسه در حال نشان دادن علامت بافومت)

مقدمه بسیار مهم :

فیلمی که معروف شد به بمب خنده یا هدیه کریسمس حدود یک هفته بعد از انتشار قسمت دوم از مجموعه مطالب قهوه تلخ و فراماسونری بر روی اینترنت قرار گرفت . با این که سران قهوه تلخ مدعی بودند این فیلم از آرشیو آنان به سرقت رفته و از جانب افرادی ناشناس (!) بر روی اینترنت قرار گرفته اما چرا دقیقا چند روز بعد از انتشار قسمت دوم قهوه تلخ و فراماسونری؟

احتمالا آنان اتفاقی این فیلم را بروی روز مبادا ساخته بودند چرا که هنگامی که این فیلم منتشر شد ایمیل های بسیاری همراه با فحاشی به دست ما رسید که مضمون آن ها این بود که اگر این ها فراماسون اند (که البته ما هیچ وقت نگفته ایم ماسون اند ) چنین فیلمی علیه آن ها نمی ساختند .

بله سران قهوه تلخ بسیار باهوش اند چقدر واقعا جالب است که بعد از انتشار اتفاقی این فیلم تقریبا فشار ها از روی آنان برداشته میشود و دوباره با همان وضعیت سابق به کار خود ادامه میدهند. ما هم نمیخواهیم فشاری بی جهت بر کسی باشد ولی چه کنیم ما هر چه میخواهیم چشم پوشی کنیم؛ تصاویر و مفاهیم در آن نمیگذارد. ظاهرا به قول برخی از همنوعان توهم توطئه داریم . ای کاش ما هم مانند آنان توهم بیخیالی داشتیم و حقیقت را نمیدیدیم . و در کوخ خود با تصور کاخ زندگی میکردیم .

اما قسمت چهارم، باز هم تاکید می کنیم، این مطلب تنها بر پایه شواهد و تحلیل های ماست، مجبور نیستید آن را قبول کنید این مطلب قصد توهین یا اتهام به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را ندارد . چه کنیم که به قول برخی هم نوعان توهم ما را رها نمیسازد این از عجایب آخرالزمان است که معنی واژه ها تغییر میکند . پس توهم را در این عبارت حقیقت قلمداد کنید ما باز هم مانند گذشته هر چه سعی کردیم دیگر درباره قهوه تلخ مطلب ننویسیم؛ فشار دوستان و ادامه سریال مانع از آن شد. و دوستان محقق اصرار زیادی داشتند که این مجموعه مطالب را ادامه دهیم .

بعد از جمع آوری برخی شواهد ( منظور مدارک اتفاقی است ) در حدود چند ماه این مطلب را منتشر میکنیم .



ادامه مطلب
نمادهاي فراماسونري در برنامه زنده شبکه 2
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

نمادهاي فراماسونري در برنامه زنده شبکه 2

نمادهاي فراماسونري در برنامه تصوير زندگي که به صورت زنده در حال پخش شدن از شبکه 2 سيما بوده است وجود داشته البته اين نمادها در بخش کارشناس اين برنامه بوده است که ديدن تصاوير جالب است و اين بي دقتي در سيما به صورت وسيعي وجود دارد



ادامه مطلب
پاسخ به افکار جوانان زرتشتي
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

پاسخ به افکار جوانان زرتشتي

پاسخ به افکار جوانان زرتشتي
برخي از مبلغين زرتشتي مي گويند:: اسلام به زور شمشير به ما تحميل شده است! جواب اين است که اولا شما زرتشتي هستيد نه مسلمان! ديگران هم مي‌توانستند مانند شما آئين پدران خود را حفظ کنند ولي مسلمان شدند. ثانيا: پيامبر اسلام ص فرمود که با شما به روش اهل ...

پاسخ به افکار جوانان زرتشتي
برخي از مبلغين زرتشتي مي گويند:: اسلام به زور شمشير به ما تحميل شده است! جواب اين است که اولا شما زرتشتي هستيد نه مسلمان! ديگران هم مي‌توانستند مانند شما آئين پدران خود را حفظ کنند ولي مسلمان شدند. ثانيا: پيامبر اسلام ص فرمود که با شما به روش اهل کتاب رفتار شود و اهل کتاب در دين خود آزادند و از صدر اسلام تاکنون يهود و نصاري در ميان مسلمين زندگي مي‌کنند و کنيسه و کليسا دارند، چنانکه شما هم آزاد بوده و هستيد و آتشکده داشته و داريد و مراسم ديني خود را اجرا مي‌کنيد. مسلمانان هم که به ايران آمدند با ارتش يزدگرد جنگ داشتند، نه با مردم ايران و دين زرتشت. ارتش ساساني از عصر خسرو پرويز در مخالفت با مسلمين کوتاهي نمي‌کرد و از قبائل آشوبگر عرب بر ضد حکومت مرکزي حمايت مي‌نمود، بدين دليل بود که مسلمانان متعرض آنان شدند و جنگ به داخل ايران کشيده شد(دين ستيزي نافرجام/24 به طور مفصل در اين موضوع بحث شده است)و گرنه شعار قرآن : «هيچ اجباري در دين نيست.بقره/254» و ما اسلام را هرگز به دينداران تحميل نمي‌کنيم، چه مسيحي باشند يا زرتشتي يا غير ايشان.
وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الإِسْلاَمِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ



نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش اول )
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ ( بخش اول )


قهوه تلخ

قهوه تلخ سریالی که این روزها با تبلیغات میلیاردی خود به اوج شهرت و فروش رسیده است.
این تصاویر مریوط به قسمت ۹ و ۷ مجموعه قهوه تلخ است .
جالبه که دو نماد فراماسونری حالا از روی غفلت یا آگاهی در این مجموعه دیده شده است .



ادامه مطلب
آقاي اوباما.رئيس كشور تمدن!!
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 12 فروردين 1391

بدون شرح...



خليل جبران
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391

 

درباره خليل جبران

 

 

دوران کودکی

او در ششم ژانویه سال ۱۸۸۳، در خانواده‌ای مسیحی مارونی (منسوب به مارون قدیس) که به خلیل جبران شهرت داشتند، در البشری، ناحیه‌ای کوهستانی در شمال لبنان به دنیا آمد. مادرش زنی هنرمند بود که «کامله» نام داشت.



ادامه مطلب
هارپ یا سلاح شیطان
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391

 

هارپ یا سلاح شیطان

 

نوستر آداموس در کتاب خود مینویسد در لحظات آخر ابر قدرت جهان دومین سلاح مرگبار خود را تولید میکند.

برای پاسخ دادن به سوالات دوستان و همه ایرانیان میهن دوست تصمیم گرفتيم در این پست به توضیح در مورد سلاح هارپ که به عقیده بسیاری آخرین سلاح آمریکا در آخر زمان است مطلبی بنویسم این بود که بر آن شدم که با ترجمه یکی از وبلاگهای معتبر که در این زمینه توضیحاتی جامع و با ذکر منبع موثق در خود متن دارد و تطبیق آن با سایر وبلاگهای آمریکایی در این مورد این نیاز را تا حدی برطرف سازم.



ادامه مطلب
سرگذشت فدك
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

سرگذشت فدك
فدك، سرزمین آباد و حاصل خیزی بود كه در نزدیكی خیبر قرار داشت. و فاصله آن با مدینه، در حدود 140 كیلومتر بود، كه پس از دژهای خیبر، نقطه اتكاء یهودیان حجاز به شمار می رفت،[1] سپاه اسلام، پس از آنكه یهودیان را در خیبر و وادی القری و تیما در هم شكست، و خلائی را كه در شمال مدینه احساس می شد، با نیروی نظامی اسلام پر نمود؛ برای پایان دادن به قدرت های یهودی در این سرزمین ـ كه برای اسلام و مسلمانان كانون خطر و تحریك بر ضد اسلام به شمار می رفتند ـ سفیری به نام محیط پیش سران فدك فرستادند. یوشع بن نون كه ریاست منطقه را بر عهده داشت، صلح و تسلیم را بر نبرد ترجیح داد، و تعهد كرد كه نیمی از حاصل را هر سال در اختیار پیامبر اسلام بگذارد و از این پس، زیر لوای اسلام زندگی كند. همچنین بر ضد مسلمانان دست به توطئه نزند، و حكومت اسلام در برابر این مبلغ امنیت منطقه آنها را تأمین نماید.
 



ادامه مطلب
نمازهای مستحبی
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

1-احكام نماز مستحبي

2-معرفي چند نماز مستحبي:

نماز استغفار و توبه-نماز امام زمان(عج)-نماز آمرزش گناهان-نماز رفع گرفتاري-نماز اموات ونماز وحشت-نماز زيارت معصومين(ع)-نماز هديه به معصومين(ع)-نماز غفيله-نماز ايام هفته-نماز شب-نافله هاي شبانه-



:: برچسب‌ها: نماز استغفار و توبه, نماز امام زمان(عج), نماز آمرزش گناهان, نماز رفع گرفتاري, نماز اموات ونماز وحشت, نماز زيارت معصومين(ع), نماز هديه به معصومين(ع), نماز غفيله, نماز ايام هفته, نماز شب, نافله هاي شبانه, ,

ادامه مطلب
هدف از استخدام منشی زن و دختر چیست؟???!!!
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

هدف از استخدام منشی زن و دختر چیست؟???!!!

افزایش روزافزون آگهی استخدام منشی زن و به كارگیری آنان در ادارات و شركت‌های دولتی و خصوصی گویا به یكی از امور مرسوم و عادی كشورمان تبدیل شده است؛ اما در این میان جای این سؤال باقی می‌ماند كه براستی علت استفاده از زنان و دختران برای امور منشی‌گری چیست و چرا مدیران كمتر علاقه‌مند به استخدام مردان برای این امور هستند؟!


جای هیچ شكی نیست كه منشی‌گری یكی از مشاغلی است كه نیاز به ارتباط و روابط عمومی قوی دارد و ملایمت در رفتار و سخن را می‌طلبد و از سوی دیگر در سیطره‌ی كامل مدیران خواهد بود.



ادامه مطلب
نماز صبح از بيماري‏هاي قلبي جلوگیری می‏کند
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

نماز صبح از بيماري‏هاي قلبي جلوگیری می‏کند

برخاستن از خواب براي اداي به موقع نماز صبح از ابتلا به بيماري‏هاي قلبي جلوگيري مي‏کند.

 

شبکه تلويزيوني العالم اعلام کرد به گفته جمعيت پزشکان قلب در اردن تحقيقات نشان مي‏دهد اداي به موقع نماز صبح بهترين وسيله براي جلوگيري از بيماري‏هاي قلبي و تصلب شرايين است زيرا برخاستن از خواب براي اداي نماز صبح عضلات قلب را تقويت مي‏کند و مانع از تصلب شرايين و عوارض ناشي از آن مي‏شود.


اين تحقيقات نشان مي‏دهد اگر انسان مدتي طولاني در حالت خواب باشد تعداد ضربان قلب وي به شدت و تا حد پنجاه ضربه در دقيقه کاهش پيدا مي‏کند به همين سبب جريان خون در رگ‏ها کند مي‏شود که اين امر رسوب املاح و چربي در ديواره رگ‏ها و بسته شدن آنها را در پي دارد.


نتايج اين تحقيقات نشان مي‏دهد افراد بايد از خوابيدن به مدت طولاني خودداري کنند به گونه‏اي که پس از حدود چهار ساعت از خواب برخيزند و دستکم پانزده دقيقه فعاليت داشته باشند.


به گفته پزشکان اداي نماز صبح بهترين فرصت براي رسيدن به اين هدف است.



عصر ظهور
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

 

ورود به عصر ظهور

امروزه، «دكتر اسكارليوي»، به نمايندگي از طرف يهوديان اين شعار را مطرح مي‌كند. «ما يهوديان، تنها سروران جهان و تنها مفسدان آن و محرّكان فتنه‌ها در آن و جلّادان آن هستيم.» به عبارتي آنها خود، فرا رسيدن تحقّق وعدة الهي را اعلام مي‌كنند.

در سيرة برخي از علما آمده است كه آنان، بي‌آنكه نيازمند ساعت شماطه‌دار و خروس اذان‌گو يا حتّي ديدار آسمان شرقي باشند، قادر به درك وقت اذان و ورود به صبح صادق بودند. اين همه اسباب و آلات تشخيص زمان ورود به صبح يا شام كه جملگي همه مبتلاي درصدي خطا و پس و پيش شدن زمان دقيق‌اند، مخصوص عامّة مردم است كه بسته و گرفتار حواس ظاهري‌اند ورنه، آن دستة خاص، با چشم و قوّة ديگري كه جز اين قواي ظاهري است، قادر به شناسايي اوقات ورود به صبح بودند. پس از آنها، بقية مردم با مشاهدة نشانه‌هاي ظاهري در افق و دانگ دانگ گوش خراش ساعت و به مدد وسايل سنجش زمان كمي درمي‌يافتند كه بايد براي نماز صبح خود را مهيّا كنند.


"ورود به عصر ظهور" مقاله‌ای است که "اسماعیل شفیعی سروستانی" آن را با جملات فوق آغاز کرد کرد و در ادامه نوشت: گذار امّت‌ها از عهدي و دوره‌اي و ورودشان به عهد و دورة ديگر هم بي‌شباهت به همين ورود به صبح و گذار از شب نيست.



ادامه مطلب

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.