زلزله های مصنوعی برای تخریب مسجد القصی

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

زلزله های مصنوعی برای تخریب مسجد القصی
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391

زلزله های مصنوعی برای تخریب مسجد القصی

خبرگزاری فارس: زلزله مصنوعی صهیونیست‌ها برای نابودی مسجد الاقصی

 

علامه "یوسف ادعیس"،‌ رئیس دادگاه عالی فلسطین در گفت‌وگو با فارس در فلسطین اشغالی گفت: مقامات و خاخام‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین با هماهنگی نهاد نظامی اسرائیل تحرکات و دیدارهای سری و آشکار و فشرده‌ای را برگذار کرده‌اند تا برنامه‌هایی را برای تخریب و نابودی مسجد الاقصی وضع کنند.

رئیس دادگاه عالی قدس از جمله نقشه‌های صهیونیست‌ها را اقدام اشغالگران در ایجاد زلزله مصنوعی برای تخریب مسجد الاقصی خواند و گفت: این اقدام برای رژیم صهیونیستی با توجه به آنکه حفاری‌‌های اطراف مسجد شالوده بنای مسجد را سست کرده است، کار مشکلی نیست.

علامه ادعیس تاکید کرد مسجد الاقصی با خطر جدی روبه‌رو است و این روزها با سخت‌ترین جنگ از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینانی روبه‌رو است که درصدد نابودی مسجد برای بنا کردن مجسمه خیالی هیکل در مکان آن هستند.

وی گفت یکی از شرکت‌های صهیونیستی فندکی ساخته است که پرچم رژیم اشغالگر بر روی آن رسم شده است و در داخل آن تصویری از قبة الصخره چاپ شده است و این نیز از نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای محور جلوه‌های مسجد الاقصی است.

یوسف ادعیس فروریختن‌های متوالی و شکاف‌های موجود در منازل شهروندان بخش قدیمی قدس و همچنین فروریختن بخش‌هایی از مسجد عین سلوان و ساخت تفرج‌گاه‌های توراتی در بخش جنوبی و شرقی مسجد الاقصی و تپه‌های مشرف به مسجد الاقصی همه اینها را مقدمه فروپاشی کامل مسجد الاقصی خواند و تاکید کرد: با ادامه حفاری‌های رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی شاهد فروپاشی‌های بیشتر خواهیم بود.

وی بار دیگر از کشورهای عربی و اسلامی خواست با برگزاری اجلاسی در سطح سران این کشورها به بررسی راه‌های مقابله با پیامدهای خطرات پیش روی مسجد الاقصی بپردازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.