مجلس

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مجلس
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1390

شما آبروي مجلس را به حراج گذاشته ايد

 

 

ايرنا، كوچك زاده در جلسه علني روز يكشنبه در هنگام بررسي طرح استفساريه ماده 28 قانون انتخابات مجلس (درمورد مدرك تحصيلي داوطلبان شركت در انتخابات) در تذكري با استناد به بند 11 ماده 23 آيين نامه داخلي مجلس، پيشنهاد محمدرضا باهنر در اين طرح را نادرست دانست.
وي خطاب به رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: در صراحت فرمايشات شما و آقاي باهنر اين بود كه تغييري كه در اين قانون ايجاد مي شود مشكل عمده اي از دوستاني (نمايندگان مياندوره اي) كه دو سه ماه از دوران نمايندگي‌ آنها باقي مي‌ماند، حل شود.
وي خطاب به لاريجاني گفت: شما آبروي مجلس را براي اين كه كار يكي دو نفر راه بيفتد به حراج گذاشته ايد.
لاريجاني مي‌خواست در ميان صحبت هاي كوچك زاده صحبت كند اما اين نماينده عضو فراكسيون اصولگرايان همچنان به سخنان خود ادامه داد و افزود: صحبت كردن شما ميان كلام من دو - دو كردن (مخالفت ) است كه رهبر معظم انقلاب آن را نهي كردند و اين مساله خلاف قانون اساسي است.
اين نماينده مجلس اظهار داشت: چرا از بيان صحبت‌هاي من نگران هستيد؟ چرا خلاف صحبت هاي رهبري عمل مي‌كنيد و ميان كلام من سخن مي‌گوييد؟
در اين هنگام رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: عده اي در مجلس هستند كه مي‌خواهند مجلس را خراب كنند.
با اين سخنان لاريجاني عده اي از نمايندگان احسنت احسنت گفتند و سخنان رييس مجلس را تاييد كردند.
بار ديگر كوچك زاده خطاب به لاريجاني گفت: شما كار خود را كرديد و احساسات دوستان را تحريك كرديد به جاي اين كه به خاطر صحبت كردن ميان كلام من به شما ايراد بگيرند به شما احسنت مي‌گويند.
نماينده تهران درمجلس ادامه داد: آقاي لاريجاني اجازه بدهيد سخنان من تمام شود تا مردم در كنار 290 نماينده قضاوت كنند.
كوچك زاده اظهار داشت: چرا از صحبت هاي من نگران هستيد و نمي‌خواهيد حرف هاي من گفته شود شما دكتراي فلسفه و منطق داريد اين گونه كه عمل مي‌كنيد خوب نيست.
وي در حالي كه ايستاده به سخنانش ادامه مي‌داد، تصريح كرد: اگر بنا باشد شما ميان حرف من بيايد من حرف نمي‌زنم.
در اين هنگام جهانبخش محبي نيا عضو هيات رييسه مجلس خطاب به كوچك زاده گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند به كساني كه نظم جلسه را به هم مي‌زند تذكر دهيم.
در ادامه لاريجاني خطاب به كوچك زاده گفت: اينجا بحث ميان دوره اي قابل بحث نيست ما براساس تفسير شوراي نگهبان عمل خواهيم كرد.
كوچك زاده نيز گفت: آقاي لاريجاني شما كار سياسي مي‌كنيد و اين شايسته شما نيست من به اندازه سهم خودم دقت مي‌كنم شانتاژ مي‌كنيد.
رييس مجلس نيز پاسخ داد كه آقاي كوچك زاده شما مغلطه مي‌كنيد عده اي با اين كارها مي‌خواهند مجلس را تخريب كنند.
پس از اين تذكر كوچك زاده و پاسخ لاريجاني عده اي از نمايندگان به كنار كوچك زاده رفتند و وي را آرام كردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.