هارپ یا سلاح شیطان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

هارپ یا سلاح شیطان
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391

 

هارپ یا سلاح شیطان

 

نوستر آداموس در کتاب خود مینویسد در لحظات آخر ابر قدرت جهان دومین سلاح مرگبار خود را تولید میکند.

برای پاسخ دادن به سوالات دوستان و همه ایرانیان میهن دوست تصمیم گرفتيم در این پست به توضیح در مورد سلاح هارپ که به عقیده بسیاری آخرین سلاح آمریکا در آخر زمان است مطلبی بنویسم این بود که بر آن شدم که با ترجمه یکی از وبلاگهای معتبر که در این زمینه توضیحاتی جامع و با ذکر منبع موثق در خود متن دارد و تطبیق آن با سایر وبلاگهای آمریکایی در این مورد این نیاز را تا حدی برطرف سازم.

لازم به ذکر است که نوشته ذیل حاصل تحقیق و تفحص آقای "کارال آین بارنت" در مورخه 2/3/1999 میباشد

و بنده آنرا ترجمه و در اختیار وبلاگ ها و وب سایت ها قرار دادم:


HAARP -- ابزار
ویرانگری

در سال 1988 به کاپیتان پیکارد دستور داده میشود که تعیین کند که چرا زندگی هوشمند ناگهان در سیاره مینوز از میان رفت کاپیتان پس از تحقیقاتی در این مورد متوجه میشود که زندگی هوشمند در این سیاره توسط فرستنده هولوگراف نابود شده است و مخترع این سلاح پس از تولید با افتخار گفته است:"این ماشین شکست ناپذیر کاملترین دستگاه کشتار است." به عنوان یک حقیقت تلخ این موضوع را میتوان متوجه شد که ساکنان سیاره در واقع خودشان زندگی در سیاره را نابود کرده بودند.

در حال حاضر به آلاسکا 1999 جاییکه دنیای تخیل و واقعیت را گره میزند میرویم.

ارتش ایالات متحده در حال ساخت یک دستگاه با فناوری تسلا است که بعنوان هارپ (هارپ: نوعی آلت موسیقی)شناخته شده است اما هیچ موسیقی ای از این دستگاه جهنمی مشترک بین نیروی هوایی و دریایی تولید نمیشود!

برخی از دانشمندان معتقدند که صرفا آزمایش این فرستنده نیز میتواند آسیب برگشت ناپذیر به محیط زیست وارد کند.

با توجه به برنامه های کاربردی اعلام شده برای هارپ این دستگاه برای دستکاری در طبقه فوقانی اتمسفر جهت تغییر در آب و هوا و کنترل آن و همچنین مختل کردن ارتباطات رادیویی در حوزه ای وسیع استنتاج میشود.

بسیای از مردم معتقدند که هارپ میتواند دستکاه بدی برای ما و دنیای ما باشد و این نظر عموم مردم ایالات متحده است. اما چگونه این موضوع را متوجه شده ایم یا در واقع چه مدارک و شواهدی بر این موضوع دلالت میکند؟

پرسش خبر نگار مجله هتلز در مورد هارپ از دکتر "برنارد استلوند" فیزیکدان دانشگاه فنی ماساچوست :

پاسخ دکتر "برنارد استلوند": ""بعنوان پروژه ای که دارای خطر بالاییست¸ این دستگاه میتواند فرکانسهای بسیار ریزی تولید کند و همچنین میتواند بعنوان بخشی از پروژه بالابر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین شما میتوانید از آن برای جابجایی اجسام استفاده کنید و این کارها را براحتی انجام میدهد اما همیشه اهدافی که مهندسان یک پروژه میخواهند آنرا انجام دهند بوقوع نمی پیوندد!

 

فاز 1 پروژه هارپ که قبلا به پایان رسید این بود که 1 تا 3 میلیون الکترون ولت از طریق مخروط واژگون به یون کره منتقل میشد و حالا ببینید که چه اتفاقی می افتد!؟

و ما الان در فاز 2 هستیم و هیچکدام از ما و سایر محققین پروژه نمیدانیم در آینده بخاطر پروژه هارپ چه اتفاقی خواهد افتاد و این خود یکی از مشکلات است.""

به گزارش خبرنگار تحقیقی محیط زیست آزمایش قبلی هارپ که در مسیر تند باد مغناطیسی قرار گرفت نتیجه آن بوجود آمدن آب و هوایی غریب در کره زمین بود! و پدیده ال نینو و لانینا از این قبیل بودند.

ساکنان آلاسکا از امواج سرطان زایی که بوسیله خطوط برق و ژنراتورها که نقش تامین تغذیه فرستنده های هارپ را دارند نگران هستند.

اما آیا مردم آلاسکا نباید از گروهی از دانشمندان- کارشناسان نظامی و شرکت های بزرگ مانند شرکت آتلانتیس (ARCO) که بودجه این پروژه را تامین میکند و همه یکجا جمع شده اند و تصمیم میگیرد که چگونه از هارپ استفاده خواهد شد بترسند؟!

بنظر میرسد امنیت عمومی و نگرانیهای زیست محیطی در پروژه هارپ در فهرست آخرین دستور کار باشد!

آنها دستگاهی را آزمایش میکنند که پتانسیل تخریب تمام کره زمین را دارد دستگاهی که میتواند میلیاردها وات قدرت را روی یون کره متمرکز کند. ظاهرا مقامات پروژه هارپ مایل به دانستن عواقب و خطراتی که جهان و ساکنان آنرا تهدید میکند نیستند. این دیوانگی محض است.

دکتر ریچارد ویلیامز فیزیکدان آموزش دیده دانشگاه هاروارد در حال حاضر شاغل در پرینسون میگوید: " تست هارپ چیزی غیر از خرابکاری جهانی است"

دکتر ویلیامز طی کنفرانسی خطاب به فیزیکدانانی که با پروژه هارپ همکاری میکنند هشدار داد که : " ممکن است آزمایش این پروژه تبدیل به تهدیدی جدی برای جو زمین شود و خسارات جبران ناپذیری میتواند در یک زمان کوتاه انجام شود."

دکتر نیک فیزیکدان آلاسکایی در کتاب " فرشتگان این ساز را نمی نوازند" که توسط جین کرک مینیگ نوشته شده میگوید که: "هر پالس اعمالی توسط هارپ میتواند سوراخی در جو ایجاد کند و این باعث آسیب پذیر شدن شدید ما به تابش شدید خورشید میگردد."

با تحلیل جمله فوق به این نتیجه هولناک میرسیم که هارپ پتانسیل تخریب تمامی اشکال حیات روی زمین را دارد نه فقط نوع هوشمند آن. و مدیران هارپ به طرز حیرت انگیزی از تفکر منفی در مورد هارپ جلوگیری میکنند و گواه این موضوع گزارشی است که بطور مشترک توسط نیروی هوایی آمریکا و آزمایشگاه ژئو فیزیک نیروی دریایی آمریکا با شوق و ذوق اعلام شد: ""تقویت نیروی هارپ واقعا هیجان بر انگیز-چالش برانگیز و سودمند است!""

بله مطمئنا" این صدای نا هنجار و خشن از جنون است.

اما تا زمانیکه این صدای ناهنجار از کاووس هارپ توسط مردم بیشتری شنیده نشود هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

درحالیکه نمام زندگی بر روی زمین بسوی مرگ میرود آیا هیچکس نیست در گوش ما فریاد بزند؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.