دانشنامه امام زمان(عج)

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانشنامه امام زمان(عج)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1390

 

دانشنامه امام زمان (عج) منتشر مي‌شود

 

 

مسئول انتشارات دارالحديث گفت: انتشارات موسسه علمي فرهنگي دارالحديث براي پاسخگويي به نيازهاي حديثي در سراسر جهان به زودي دانشنامه امام زمان (عج) را منتشر مي‌كند.

حجت‌الاسلام محمدجعفر تجلي با اشاره به ارائه آثار انتشارات دارالحديث در بيست‌ و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: انشارات دارالحديث با بيش از 300 عنوان كتاب در موضوعات مختلف حديثي در نمايشگاه كتاب حضور پيدا كرده و نزديك به 45 عنوان چاپ جديد ارائه كرد.
وي با بيان اينكه برخي كتاب‌هاي ارائه شده در بيش از 10جلد تهيه و عرضه شده است، افزود: دانشنامه امام حسين (ع)، دانشنامه امام علي (ع)، ميزان‌الحكمة و موسوعه‌هاي مختلف از جمله اين كتاب‌ها است.
مسئول انتشارات دارالحديث با اشاره به عرضه كتاب‌ در دو بخش عمومي و تخصصي خاطرنشان كرد: انتشارات دارالحديث علاوه بر اينكه به موضوعاتي چون علوم حديث و تاريخ حديث مي‌پردازد، با همين نگاه حديثي آثاري را در موضوعات جوانان، كودكان و اقشار مختلف جامعه منشتر ساخته است.
وي با اشاره به ارائه آثار سياسي و عرفاني ادامه داد: از جمله آثاري كه با استقبال مردم همراه شد، حكمتنامه جوان، حكمتنامه كودك، آموزش‌هايي براي مربيان و معلمان، دانشنامه پزشكي بر اساس روايات معصومين (ع) بود.
تجلي خاطرنشان كرد: البته به دليل وجود دانشكده علوم حديث در دارالحديث، بيشتر كتاب‌هاي منتشر شده در موضوعات علوم حديث، دراية، تاريخ حديث و مسائل رجالي است.
وي پرداختن به مباحث روز از جنبه حديثي را از ديگر فعاليت‌هاي دارالحديث بيان كرد و گفت:‌ دارالحديث به برخي مسائل مورد نياز روز چون نام‌گذاري‌هاي سال‌ها از سوي مقام معظم رهبري و تأكيدات معظم‌له در سخنراني‌ها از نظر ديني و حديثي پرداخته است كه انتشار آثاري در موضوعات اصلاح الگوي مصرف، جهاد اقتصادي و بصيرت از جمله اين فعاليت‌هاست.
مسئول انتشارات دارالحديث به انتشار آثار منتشر شده به زبان‌هاي مختلف اشاره كرد و افزود:‌ با توجه به نياز مردم جهان به آموزه‌هاي مكتب اهل‌ بيت (ع) تاكنون آثار حديثي به زبان‌هاي فرانسه، اسپانيولي، آذري استانبولي و اردو منتشر شده است.
وي در تبيين برنامه‌هاي آتي انتشارات دارالحديث گفت: دانشنامه امام زمان (عج)، دانشنامه معارف اسلامي در 16جلد،‌ موسوعه معارف در 10 جلد، بهشت ‌و دوزخ و فرهنگ حيا در آينده‌اي نزديك منتشر مي‌شوند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دانشنامه امام زمان, حديث, نياز به حديث,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.