دشمنان به دنبال تخريب چهره سپاه هستند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دشمنان به دنبال تخريب چهره سپاه هستند
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1390

دشمنان به دنبال تخريب چهره سپاه هستند

 

 

معاون سياسي سپاه پاسداران در جمع كاركنان سپاه قمر بني هاشم(ع) گفت: امروز دشمنان داخلي و خارجي با همه امكانات به دنبال تخريب چهره سپاه هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرتيپ دوم پاسدار يدالله جواني، معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز استكبار جهاني بيشترين سرمايه گذاري به لحاظ زماني را براي تخريب سپاه قرار داده است؛ چراكه سپاه در پيشبرد انقلاب اسلامي نقش اساسي داشته است و به همين دليل كساني كه با انقلاب و آرمان هاي امام(ره) مخالفند به دنبال ضربه زدن به ستون هاي اصلي نظام هستند.

وي به سخنان مقام معظم رهبري در روز پاسدار اشاره كرد و گفت: پاسداران با الگوگيري از سرور سالار آزادگان امام حسين(ع) با تمام وجود از انقلاب اسلامي، دستاوردها و هويت نظام اسلامي دفاع خواهند كرد.

جواني با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: امروز بيش از هر زمان ديگر بايد به دنبال شناخت دشمن و اهداف آنها باشيم، چون دشمن خارجي با توجه به ضعف در عمليات نظامي عليه ايران تمامي بنيه و قواي خود را جهت پشتيباني از جريانات مخالف، معاند و تضعيف جريانات موافق نظام قرار داده است.

وي يادآور شد: امروز سپاه همچون گذشته تحت فرماندهي فرمانده معظم كل قوا آماده دفاع از نظام مي باشد و مي تواند در راستاي پيشبرد اهداف عاليه انقلاب اسلامي نيز پيشرفت نمايد.

وي در ادامه با بيان گوشه‌اي از حوادث 32 سال گذشته انقلاب گفت: اگر بخوبي اين حوادث را بررسي كنيم خواهيم فهميد كه هر كدام از آنها به تنهايي مي توانست يك نظام را از پاي در آورد ولي به لطف خدا و رهبريهاي پيامبر گونه حضرت امام خميني (ره) و معظم رهبري و هوشياري ملت دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست يابند .

جواني به تشريح بيداري اسلامي در منطقه پرداخت و يادآور شد: امروز يك بيداري اسلامي در منطقه شاهد هستيم كه در حال گسترش در سطح جهان مي باشد و منشا اين تحول و بيداري ايران اسلامي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.